Spring break!

Fredagskväll och jag har precis avslutat rollen som uppsats skrivande robot. På fyra timmar har jag lyckats förvandla ett blankt word dokument till en potentiell uppsats om 'Identity and Social structure'. Hade antagligen bara tagit två timmar om jag inte haft på facebook, tv:n och ipoden samtidigt.

Nu är jag äckligt sugen på något gott att äta, men har självklart inte så lite som ett lockande frö i skafferiet. Har tittat i kylen ett antal gåger, ihopp om att jag kanske skulle hitta något som jag tidigare missat, eller att en chokladbit skulle produceras fram av sig själv i kylen. Men nej, det ekar, lika mycket som det gjorde för 10 minter sen.

Kul, nu skalade jag precis en morot, åt den, blev påmind om dess smaklöshet och är nu om än mer sugen än jag var för fem minuter sedan.

Nåja, jag kommer iallafall inte röra mig till affären. Framstupa sidoläge i soffan är ett faktum, så jag får väl ta och skala en till i värsta fall...

Anledningen till en fredagskväll spenderad hemma framför tv:n är sparande av energi till imorgon: PARKLIFE!!!!!!!!

Vi åker hemifrån runt 9 imorgon bitti, sen ser resten av dagens schema ut såhär:

http://www.fuzzy.com.au/images/fieldday/settimes/PL09_Brisbane_Set_Times.jpg

Efter TIGA, åker vi till hostelet, byter om sen blir det utgång i Brisbane!

VI ÄR TAGGADE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0