Tystnad berättar mer än ord...

-Vad gör hon? Vad händer? Vad gör hon inte? Mår hon bra? Har något hänt? Vad??

Lustigt det där, så fort man försvinner en stund, och skapar ett "inget" så blir det lilla "inget" helt plötsligt väldigt stort! Nu pratar jag inte bara om mitt icke existerande bloggande, utan detta "ingenting"  i allmänhet.

Vad är ingenting? Om man kan svara på den frågan så betyder det att ingenting är någonting, "det ÄR ju ingenting."
Så om ingenting nu ÄR något, så har man också sagt att detta ingenting inte existerar.

Men vänta nu, om något inte existerar, så är det väl just det: ingenting.

Så där, nu fick ni en liten inblick i mina tankar, som ni säkert förstår är det väldigt rörigt där uppe. Har alltid varit, och kommer så förbli.

Åter till rubriken!
Anledningen till att jag inte varit så flitig på att uppdatera här på sistone är för att det har varit hektiska veckor, sjukt hektiska! Att sommaren börjar komma innebär också ett varmt välkomnande till exams och essay inlämningar. Nu är det 3 veckor kvar av uni, sen en study week sen har man avklarat första året på uni i aussie. TIME WELL SPENT! Eller det är kanske inte jag som spenderat tiden, utan tiden som spenderat mig. Ibland känns det så iaf, lite stressad till och från.

2 more years to go, varje dag man lär sig något nytt, lär man sig också att man har mer att lära.

"Ordinary people are not wise...wisdome is a matter of expertise and so not accesible to the many"
- Plato, Republic

Fan, jag som alltid har gillat ordet majoritet.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Shit.. att du redan pluggat ett år!

Helt underbart, stolt höna :)

2009-10-19 @ 00:38:42
URL: http://vaskevich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0