jag tar det imorgon, i övermorgon och hela nästa vecka istället...

Idag har mina argument hållt låg standard. Jag erkänner.
Klockan var två och jag hade länge och väl letat efter något eller någon som kunde rättfärdiga mitt soffliggande en sån här grymt solig dag.

Tillslut reste jag mig upp ur soffan, satte på mig bikini, ställde mig på ballkongen för att ta ett sista kik i hopp om att bli lite strand pepp.




"Ganska jobbigt att få in sand i skavsåret, sen är det ju ändå lite sent att gå ner till stranden och sola nu..."

Japp, det blev mitt slutgiltiga argument. Jag sneglade på soffan igen som såg väldigt inbjudande ut, och här ligger jag än...

Ett husdjur skulle ha lyssnat med full uppmärksamhet och givit mig en medhållande blick. Kanske ska ta och skaffa en katt igen? En trogen lyssnare.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej igen, jag skrev lite frågor längre ner.

Vet inte ifall du missat dom eller ifall du bara inte orkat svara =)

Ifall du missat dom, så skulle jag verkligen uppskatta ifall du kunde svara, har jätte svårt att välja hur jag ska göra med allt o dina svar kanske hjälper mig på traven :)



mvh Sara

2009-11-16 @ 10:21:04
URL: http://litenstorplanet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, sorry för sent svar!

Du behöver inte oroa dig för social livet här nere, aussies är för det mesta extremt välkomnande (speciellt mot svenskar haha). Är man framt och tar sig ut den stela "jag är från sverige och allt smakar vanlij" stilen så träffar hur mycket folk som helst!

jag umgås med många australienare, men min umgåskrets är dock en blandning av alla möjliga nationaliteter!

Jag känner ingen som läser den degreen, hör av mig om jag hör något! Jag ska dock läsa "New communication technologies" nästa år, och kan tänka mig att det är endel likheter mellan dem!

Lycka till!!

2009-11-16 @ 12:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0