Bloggar från balkongen och avnjuter tacos igen:

Klockan var kvart över tre och ordet var mitt. 14 minuter senare kunde jag andas ut igen - min presentationen gick grymt bra!! Det var faktiskt roligt också, jag lyckades underhålla klassen i 14 minuter genom att prata om mig själv som skribent och mina tankar, inspirationer, tekniker och ideer kring kreativt skrivande. Visst låter det lockande? ;) haha.
Sången gick också super och när jag satte mig ner efteråt kände jag verkligen att jag hamnat rätt; jag verkligen älskar att skriva, sjunga och hålla föredrag.

Så när all nervositet lagt sig var det som bäddat för fest!
Hemma hos oss var det happy hour på balkongen, vårt inköpta 'fisk,ägg&mjölk' - baserade vin flödade. (För er som precis ryckte på näsan över den beskriva läckerheten måste bekanta er med australiens tveklöst mest sålda dryck - GOON)
Vi begav oss sen till Unibaren. Vi bara älskar att vara nördiga första års studenter!



Dress up parties i all ära. Men naughty nurse kändes inte lockande.

Jag hade skavsår från mina klackar, så jag var patient!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0