Bra dag

Idag är jag nöjd:
1. Jag kastade precis ut en cocos nöt från balkongen som blev delad i perfekta bitar. Fattar inte att jag inte tänkt på den idén tidigare, har ju hackat ihjäl både skärbrädor och mig själv i tidigare försök att knäcka en cocos nöt.

2. Katarina kom över med en surprise. Svenskt knäckebröd. Jag vill äta frukost hela dagen....

3. Jag gick upp kl 7 imorse, åkte till gymmet och  körde en grymt kul House/Disco dance class. Nu ska jag signa upp mig där, dags att göra sig redo för beach 09...och 10, 11, 12...






Ikväll blir det BBQ fest, meat party slutar aldrig illa!

Nä jag måste verkligen börja plugga nu, ska skriva ihop en 10 minuters presentation till Creative Writing, ser faktiskt fram att hålla den presentation. Måste bara se till att göra något riktigt orginellt!

Den här länken beskriver mitt humör nu, ett underbart track!

http://www.youtube.com/watch?v=CsxJzW-0mAg

More updates tomorrow, when the meat is gone :)

p.s Det är inte "tjejen" på bilden ovan som skriver bloggen d.s

haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0