Housewarming



Så här ser det ut i vår lya, eller innan vi smyckade ut den... Ska ladda upp lite bilder så ni får se hur det ser ur efter vår "extreme home makeover"

Imorgon kväll har vi housewarming party här hos oss!! Med ca 45 gäster som kommer får vi nog se över vår plan på att skapa rum för dans, barhäng, mingel och hångel. Våran lägenhet är inte stor, inte stor alls, men jag hoppas att med en optimistisk inställning och en gnutta alkohol i blodet så kanske vi kan lyckas inbilla oss en nattklubbs atmosfär även här!
Imorgon ska jag lägga mig på stranden och skriva musik och poesi, jag hoppas att inspirationen är med mig! Efter dagens Creative Writing lektion är min kreativitet på högvarv, var tvungen att skirva tre texter och presentera allt inför klassen, med endast 10 minuters förberedning till respektive text.
Jag undrar hur kriterierna för denna kurs är upplagda? Att bedöma skrivkonst är ju upp till den individa läsaren, hur ska man objektivt kunna döma en dikt efter en betygskala?

What are the laws of attraction, do they even exist?

Kommentarer
Postat av: A

okej, NU förstår jag lite bättre hur det ser ut. Såg inte så jättemycket av nattens lägenhetsvisning :)

fint!



Lycka till med skrivningen, kommer gå jättebra!

pussss

2009-08-06 @ 16:48:59
URL: http://vaskevich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0